سیستم همکاری در فروش فراکت شروع به کار کرد!

با سلام و درود خدمت همراهان فراکت

توسعه و تامین محصولات و خدمات تنها دغدغه ای نیست که یک فروشگاه اینترنتی باید برای آن راه چاره بیاندیشد بلکه همزمان مباحث مهمی از جمله بازاریابی و فروش نیز میبایست مد نظر قرار گیرند! در مارکت فراکت نیز این امر واضح هست و صرفا توسعه و انتشار محصولات تمام کار نیست!

اگر چه همواره تلاش های زیادی بری انتشار محصولات و ابزارهایی مفیدی برای بازاریابی در پرستاشاپ شده اما همیشه جای خالی یک سیستم مفید و بزرگ برای رفع مشکل بزرگ نیاز بازاریابی به سبک affiliate marketing حس میشده است!

مفتخریم که اعلام کنیم که ابتدای این هفته با انتشار ماژول همکاری در فروش پرستاپال گام بزرگی برای رفع این نیاز برداشته شده است و همچنین خوشحالیم که اعلام کنیم سیستم همکاری در فروش فراکت با استفاده از این ماژول قدرتمند راه اندازی شده و از امروز شما نیز می توانید با معرفی محصولات موجود در فراکت به دیگران درآمد کسب کنید.

 

همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟

همکاری در فروش یا affiliate marketing یکی از مهمترین شاخه‌های بازاریابی که تمام فروشگاه ای بزرگ جهان از آمازون تا دیجی کالا از این روش فروش استفاده می کنند.  در این روش شما به عنوان همکار فروش فراکت به تبلیغ و معرفی محصولات موجود در فراکت در سایت ها و یا شبکه های اجتماعی می کنید و مخاطبان خود را به مارکت پرستاشاپ ایران می فرستید و به ازای هر فروش از فراکت کمیسیون دریافت می کنید.

 

همزمان با کسب در آمد از این حوزه ، به ترویج و حمایت از متخصصان پرستاشاپ ایران بپردازید!

رشد جامعه کاربری در یک حوزه به معنای برد-برد برای تمام جامعه کاربری آن است! با وجود یک مارکت برای پرستاشاپ ایران و امکان حضور متخصصان در این حوزه ، میتوان شاهد حضور و پرورش متخصصان بیشتری در این حوزه بود که در آینده نه چندان دور مشکلات و موانع بزرگتر و بیشتری را در این حوزه برطرف خواهند نمود این باعث رشد هر چه بیشتر کسب و کارهای مبتنی بر پرستاشاپ خواهد بود.

افتتاح سیستم همکاری در فروش فراکت ، قدم مهم بعدی برای رشد جامعه کابری و متخصصان این حوزه است! به کمک سیستم همکاری در فروش فراکت شما نیز میتواند به تبلیغ و ترویج و گسترش این حوزه و در نتیجه رشد هر چه بیشتر این حوزه بپردازید و البته در کنار آدم درآمد خوبی را نیز برای خود ایجاد نمایید!

اگر شما هم علاقه مند هستید تا در رشد این جامعه کاربری سهیم باشید و یا از کیفیت محصولات تولید شده در مارکت فراکت راضی هستید همین حالا میتوانید با عضویت در سیستم همکاری در فروش فراکت کسب درآمد خود را آغاز کنید!

چگونه کسب درآمد کنیم؟

برای فروش محصولات توسعه دهندگان فراکت ابتدا در سیستم همکاری در فروش فراکت ثبت نام کنید تا کد معرف اختصاصی شما مشخص شود.  شما می توانید این کد معرف را به انتهای آدرس هر صفحه ای در فراکت اضافه کنید. با اولین ورود هر کاربر با استفاده از لینک های اختصاصی شما کد معرف شما در کوکی مرورگر به مدت ۳۰ روز ذخیره شده و در این مدت کاربر هر محصولی را خرید کند به شما کمیسیون تعلق می گیرد.

 

نمونه ای از لینک هایی که می توانید استفاده کنید. «البته باید به جای کلمه CODE کد معرف خودتون را قرار بدید»

 

ارجاع مشتری به صفحه اصلی فراکت:

http://faraket.com/?refby=CODE

 

ارجاع به صفحه قالب های پرستاشاپ:

http://faraket.com/cat/14-themes-prestashop?refby=CODE

 

ارجاع به صفحه ماژول های پرستاشاپ:

http://faraket.com/cat/15-modules-prestashop?refby=CODE

 

البته برای تک تک محصولات نیز می توانید لینک اختصاصی خودتون را داشته باشید که در پنل همکاری شما قرار داده شده است. همچنین شما می توانید هر هفته درخواست واریز درآمد خود را برای فراکت ارسال کنید تا در روز چهارشنبه به حساب بانکی تان واریز گردد.

 نکته : برای اطلاع از قوانین و شرایط همکاری ، صفحه قوانین سیستم همکاری در فروش فراکت  را مطالعه کنید.

چه کسانی می توانند از همکاری در فروش فراکت درآمد کسب کنند؟

اگر صاحب وبسایت یا وبلاگی و  پیج اینستاگرام و کانال تلگرام هستید که مخاطبان شما امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی دارند و یا اگر مدیر فروشگاه هستید و آشنایان و دوستانتان در مورد راه اندازی فروشگاه اینترنتی از شما مشورت می خواهند. در واقع هر کسی که امکان معرفی افراد برای راه اندازی و توسعه فروشگاه های اینترنی را دارد می تواند از سیستم همکاری در فروش فراکا درآمد زایی کند.

 

شما هم می توانید همین حالا به جمع همکاران فروش فراکت بپیوندید و در کانال یا سایت خود اقدام به معرفی محصولات و درآمد زایی کنید. برنامه های فوق العاده ای برای همکاران فروش فراکت داریم که به مرور اعلام می گردد.

 

عضویت در سیستم همکاری در فروش فراکت و شروع به کسب درآمد

 

با احترام فراوان

تیم فراکت

دیدگاه‌ها

ایجاد شده در سه‌شنبه, سپتامبر 11, 2018 ارسال شده توسط زهراگودرزی لینک دیدگاه
سپاسگزارم

دیدگاه خود را بنویسید

یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل می ژوئن جولای آگوست سپتامر اوکتبر نوامبر دسامبر

ثبت نام جدید

حساب کاربری دارید؟
ورود | بازگردانی رمز عبور