۴۰ درصد تخفیف نوروزی تمدید پشتیبانی

سلام

براساس شرایط پشتیبانی در فراکت شما می توانید پشتیبانی خود را در صورتی که کمتر از ۶۰ روز پشتیبانی فعال دارید با ۴۰ درصد تخفیف تمدید کنید. ولی در صورتی که پشتیبانی شما تمام شود و بعد اقدام به تمدید پشتیبانی کنید ، این تخفیف شامل شما نخواهد شد.

اگر نتوانسته اید از تخفیف ۴۰ درصدی تمدید پشتیبانی قبل از اتمام زمان پشتیبانی استفاده کنید ، نگران نباشید!! در ادامه جشنواره تولد تا عید فراکت امروز یک هدیه کوچک برای کاربرانی داریم که پشتیبانی آنها غیرفعال شده و تمدید نکرده اند. شما فرصت دارید تا روز ۲۹ اسفند ماه پشتیبانی خود را  ۴۰ درصد تخفیف تمدید کنید.

اگر پشتیبانی فعال دارید

اگر در حال حاضر پشتیبانی شما فعال است ، نگران نباشید این تخفیف شامل شما هم می شود. در واقع طبق شرایط خدمات و پشتیبانی فراکت شما می توانید در هر زمانی اگر پشتیبانی فعال داشته باشید ، پشتیبانی خود را با ۴۰ درصد تخفیف تمدید کنید.

چگونه پشتیبانی خود را تمدید کنیم؟

برای تمدید پشتیبانی شما حداکثر میزان زمان باقی مانده از پشتیبانی فعال شده باید ۶۰ روز باشد ، در این صورت می توانید از طریق پنل کاربری خود و بخش لایسنس ها اقدام به تمدید پشتیبانی کنید.

کافیست که در بخش لایسنس های خود و قسمت جزئیات هر لایسنسی که قصد تمدید پشتیبانی آن را دارید بروی گزینه «تمدید پشتیبانی» کلیک کنید تا جزئیات مبلغ پرداختی جهت تمدید برای شما نمایش داده شده و بتوانید پشتیبانی خود را تمدید کنید. در ویدئوی زیر مراحل تمدید پشتیبانی را آماده کرده ایم.

باز هم هدیه می خواهید؟ تخفیف باران نوروزی ۹۷ تا ۲۹ اسفند ماه ادامه دارد!

روی تمام محصولات تجاری مارکت پرستاشاپ ایران از 15 الی 30 درصد تخفیف عیدانه نوروز برایتان درنظر گرفتیم و به سپاس از حمایت های شما در سال 96 بارانی از تخفیف را تقدیم تان می کنیم. برای دنبال کردن تخفیف باران جشنواره عید تا تولد صفحه زیر را دنبال کنید:

تخفیف باران در جشنواره عید تا تولد فراکت

مشاوره خرید محصولات و پاسخ به سوالات

برای مشاوره خرید محصولات و پاسخ به سوالات می توانید با چت انلاین و یا پشتیبان آنلاین تلگرام با ما در ارتباط باشید.

 

 با احترام فراوان

فراکت ؛ مارکت پرستاشاپ ایران

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل می ژوئن جولای آگوست سپتامر اوکتبر نوامبر دسامبر

ثبت نام جدید

حساب کاربری دارید؟
ورود | بازگردانی رمز عبور