راه اندازی ربات تلگرام فراکت با استفاده ماژول پرستاگرام

با سلام خدمت مشتریان عزیز و همکاران گرامی

همه ما امروز حضور پر رنگ شبکه های اجتماعی را در زندگی خود به صورت خاصی احساس می کنیم ، پرستاگرام ماژولی است که ارتباط فروشگاه های پرستاشاپ را با شبکه های اجتماعی هدفمند و هوشمند می کند. تلگرام را می توان پر کاربرد ترین شبکه اجتماعی در چند سال گذشته دانست و از امروز  فراکت با راه اندازی ربات تلگرام با استفاده از ماژول قدرتمند پرستاگرام گام مهمی در راستای اطلاع رسانی هوشمند و دقیق به کاربران در تلگرام برمی دارد.

 

معرفی کوتاه ماژول پرستاگرام:

پرستاگرام ماژولی برای اتصال فروشگاه شما به شبکه های اجتماعی است ، در نسخه اول این ماژول شما امکان مدیریت کانال فروشگاه خود در تلگرام را خواهید داشت ، همچنین می توانید ربات تلگرام فروشگاه خودتون را ایجاد کنید و کاملا هدفمند اطلاع رسانی دقیقی به مشتریان فروشگاه خود داشته باشید. به طور مثال می توانید برای خریداران یک محصول خاص کدتخفیف محصول دیگری را ارسال کنید و ....

 

خبر خوش برای مشترکین طلائی پرستافا

نسخه اول پرستاگرام اوایل هفته آتی به صورت رایگان ویژه مشترکان طلایی پرستافا منتشر می شود ، البته این ماژول بعد از افزوده شدن امکانات جدید و کامل تری طی چند ماه آتی به صورت عمومی نیز عرضه می شود. (برای دریافت اطلاعات بیشتر و عضویت در اشتراک طلایی پرستافا کلیک کنید)

 

در ربات تلگرام فراکت منتظر چه چیزی باشید؟

هدف اصلی راه اندازی ربات تلگرام فراکت ، ایجاد ارتباطی هدفمند با شما هست که اطلاع رسانی دقیق تری با توجه به نیازها و خدماتی دریافتی شما انجام شود ، همچنین منتظر پیشنهاد های ویژه خودتون در ربات تلگرام باشید!!

مزایای پیوستن به ربات تلگرام فراکت

  • پیشنهادات ویژه خودتون دریافت کنید.
  • از تخفیف های یواشکی ربات تلگرام فراکت استفاده کنید.
  • اولین نفر از آپدیت محصولات خریداری شده مطلع شوید.
  • آپدیت محصولات رایگان را دریافت کنید.
  • از تاریخ انتشار محصولات جدید و آپدیت ها مطلع شوید.


ربات فعلی تنها شروعی خواهد بود برای ارائه خدمات بهتر به شما در تلگرام ، به زودی با سازگاری پرستاگرام با دیگر محصولات پرستافا امکانات زیادی برای ارائه خدمات بهتر به خصوص در زمینه پشتیبانی به ربات افزودن خواهد شد.

منتظر تخفیف های یواشکی ما در ربات تلگرام باشید

 

 

آموزش عضویت در ربات تلگرام فراکت:

برای عضویت در ربات تلگرام ابتدا وارد حساب کاربری خود در فراکت شوید، سپس در بخش پنل کابری خود بر روی دکمه اتصال به بات تلگرام کلیک نمایید و در صفحه باز شده بر روی پیوستن کلیک کنید. پس از باز شدن ربات دکمه استارت را بزنید. اکنون عضو بات تلگرامی فراکت شده اید و می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

برای عضویت در ربات تلگرام فراکت کلیک کنید

 

بااحترام

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل می ژوئن جولای آگوست سپتامر اوکتبر نوامبر دسامبر

ثبت نام جدید

حساب کاربری دارید؟
ورود | بازگردانی رمز عبور