تخفیف باران در جشنواره تولد تا عید فراکت

سلام

سال نو و نوروز 97 نزدیک است انگار همین دیروز بود که سال 96 رو به شما عزیزان تبریک گفتیم و وعده دادیم که پرستافا آغازگر فصلی نو در پرستاشاپ فارسی خواهد بود! نمی‌دانیم تا چقدر توانستیم این وعده را محقق کنیم اما می‌دانیم که تمام تلاشمان را کردیم و بازخوردهای بسیار خوبی نیز گرفتیم.

امروز نیز خوشحالیم که با افتتاح فراکت «مارکت پرستاشاپ ایران» می توانیم در سال نو یک گام بزرگ دیگر  را در کنار شما برای تحول در جامعه پرستاشاپ و البته فراتر از آن در ایران برداریم. امروز نیز این وعده را به شما می‌دهیم که فراکت تکامل و تداوم همان فصل نویی خواهد بود که با پرستافا آغاز شد اما اینبار شاید وسیع تر و بزرگتر!

10 روز از جشنواره تولد تا عید فراکت  میگذرد و در این مدت هدایای ناقابلی تقدیم شما عزیزان شده و البته همچنان تا پایان این جشنواره که تا انتهای سال ادامه خواهد داشت در کنارتان باشیم.

اما امروز یک هدیه ویژه داریم ، اولین تخفیف باران نوروزی فراکت را به رسم شادباش و تبریک سال نو به مشتریان عزیزمان تقدیم و اهدا می‌نماییم تا به امید خداوند متعال با هم اینگونه به استقبال سال نو و بهاری زیبا بریم!

روی تمام محصولات تجاری مارکت پرستاشاپ ایران از 15 الی 30 درصد تخفیف عیدانه نوروز برایتان درنظر گرفتیم و به سپاس از حمایت های شما در سال 96 بارانی از تخفیف را تقدیم تان می کنیم. برای دنبال کردن تخفیف باران جشنواره عید تا تولد صفحه زیر را دنبال کنید:

تخفیف باران در جشنواره عید تا تولد فراکت

تخفیف باران نوروزی فراکت

باز هم هدیه می خواهید؟ جشنواره تولد تا عید را دنبال کنید!

جشنواره تولد تا عید فراکت از روز 8 اسفند ماه شروع شده است که اگر اطلاعات کافی در مورد این جشنواره نمی دانید میتونید مقاله «جشنواره تولد تا عید فراکت آغاز شد » مطالعه کنید ، برای پیگیری جشنواره تولد تا عید فراکت صفحه ویژه ی جشنواره را در دنبال کنید، تا انتهای اسفند هر روز منتظر هدایای ما باشید

جشنواره #تولد_تا_عید فراکت را دنبال کنید.

کانال تلگرام فراکت

مشاوره خرید محصولات و پاسخ به سوالات

برای مشاوره خرید محصولات و پاسخ به سوالات می توانید با چت انلاین و یا پشتیبان آنلاین تلگرام با ما در ارتباط باشید.

 

 با احترام فراوان

فراکت ؛ مارکت پرستاشاپ ایران

دیدگاه‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل می ژوئن جولای آگوست سپتامر اوکتبر نوامبر دسامبر

ثبت نام جدید

حساب کاربری دارید؟
ورود | بازگردانی رمز عبور