پرستاکارت دارید ؟ پنل پستی رایگان دریافت کنید !!

همانطور که می دانید هفته گذشته جشنواره تولد تا عید فراکت شروع شد ، که در این مدت تخفیف های ویژه ای در کانال فراکت قرار گرفت و یک پلاگین رایگان نیز تقدیم پرستاشاپی های عزیز شد. امروز یک هدیه برای کاربران پرستاکارت داریم. اگرپرستاکارت دارید ، پنل پستی رایگان دریافت کنید !!

پنل پستی رایگان ؛ هدیه ای دیگر در جشنواره تولد تا عید

پرداخت در محل یا همان C.O.D یکی از روش های فروش پر استفاده در بین فروشگاه های ایرانی هست ، اما همیشه دغدغه اصلی مدیر فروشگاه های عزیز انتخاب شرکت واسط پستی مناسب برای همکاری بوده است.  براساس بازخوردی که از مدیران فروشگاه های پرستاشاپی داشتیم شرکت توسعه ارتباطات راگا یکی از بهترین شرکت های واسطه پستی بوده که خدمات مناسبی به مدیران فروشگاه تاکنون ارائه کرده است.

در ادامه جشنواره تولد تا عید و طی توافق فراکت با شرکت توسعه ارتباطات راگا ، یک هدیه ویژه برایتان داریم.اگر کاربر پرستاکارت هستید و به فکر افزودن سیستم پرداخت در حل روش های فروش خود هستید ، پنل پستی رایگان دریافت کنید.

 پنل پستی رایگان

پرستاکارت ، سبدخرید ساده و سریع پرستاشاپ

هر فروشگاهی برای اینکه بتواند بهترین بازدهی و نرخ تبدیل بازدید  به فروش را داشته باشد نیاز به یک روال ثبت سفارش سریع و آسان دارد که پرستاکارت با هدف رفع این مشکل در پرستاشاپ ایجاد شده است ، خوشبختانه در طول چهار گذشته که این ماژول عرضه و توسعه یافته است فروشگاه های زیادی با استفاده از پرستاکارت فروش خود را افزایش داده اند ، برای اطلاعات بیشتر در مورد سبدخرید ساده و سریع پرستاشاپ میتونید به صفحه این محصول مراجعه کنید.

 اگر پرستاکارت ندارید و قصد دریافت پنل پستی رایگان دارید یک هدیه ویژه برای شما داریم ، میتونید تا فردا شب از کد تخفیف «9AY9GBAW» با ۱۵ درصد تخفیف برای خرید پرستاکارت استفاده کنید.

پرستاکارت ، سبدخرید ساده وسریع پرستاشاپ

معرفی سیستم پنل پستی راگا

سیستم پنل پستی راگا با خدمات مناسب پنل پستی، فروشگا‌ه اینرنتی شما را مجهز به یکی از بهترین سیستم های فروش، انبارداری، بسته‌بندی، ارسال پستی و پرداخت در محل می‌کند. علاوه بر آن با استفاد از امکانات پنل پیشرفته راگا می‌توانید به راحتی با کمترین هزینه، موجودی انبار لجستیک خودتان را مدیریت نمایید. سامانه پیامکی راگا به شما در  اطلاع‌رسانی سریع و دقیق، تمامی فرایند ثبت‌ سفارش، ارسال و دریافت مشتریان کمک می کند. چنین اطلاع رسانی لحظه ای و سریع، علاوه بر افزایش حس اعتماد مشتری، باعث می‌شود بتوانید حجم زیادی از سفارشات مشتریان را در کمترین زمان ممکن مدیریت و ثبت نمایید.

 

چگونه پنل پستی رایگان دریافت کنم ؟!

برای دریافت پنل پستی رایگان شما باید بروی فروشگاه خود از پرستاکارت استفاده کنید ، در این صورت می توانید مراحل زیر را طی کرده و پنل پستی خود را دریافت کنید:

  1.  عضویت در سایت راگا : اولین قدم برای دریافت عضویت در سایت راگا هست ، در این صفحه ابتدا به قسمت «من یک فروشنده ام» بروید و اطلاعات خود را وارد کنید. حتما در مراحل ثبت نام آدرس اینترنتی فروشگاهی را وارد کنید که پرستاکارت داشته باشد. همچنین در مرحله نهایی گزینه «پلن ثبت نامی» را بر روی «پیشنهاد ویژه» قرار دهید.  دقت کنید بعد از وارد کردن اطلاعات به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد که مبلغی پرداخت نکنید و انصراف بزنید.
  2. ارسال تیکت برای تیم پرستافا: بعد از ثبت اطلاعات در سایت راگا ، اطلاعات «نام خانوادگی» ، «نام کاربری» و «آدرس اینترنتی فروشگاه» که در مراحل ثبت نام وارد کرده بودید را در بخش پشتیبانی ارسال کنید.
  3. تحویل پنل پستی از راگا: بعد از ارسال اطلاعات توسط شما ، حساب کاربری شما به شرکت راگا اعلام می شود تا مراحل تایید پنل پستی شما انجام شود. در نظر داشته باشید که با توجه به قرار دادن در ماه آخر سال و نیاز به طی کردن مراحل اداری در شرکت پست احتمال فعال شدن پنل پستی شما بعد از عید نوروز وجود خواهد داشت.

 

به این نکات دقت کنید:

  • حتما در زمان ثبت نام دامنه فروشگاهی که روی آن پرستاکارت دارید را وارد نمایید.
  • گزینه «پلن ثبت نامی» را بر روی «پیشنهاد ویژه» قرار دهید.
  • بعد از وارد سازی اطلاعات به درگاه هدایت می شوید که هزینه ای پرداخت نکنید
  • عنوان تیکت ارسال در بخش پشتیبانی را  «دریافت پنل پستی راگا» قرار دهید.
  • فعال سازی پنل پستی ممکن است باتوجه به ماه آخر سال به بعد از عید نوروز ۹۷ موکول شود.

 

راه اندازی پنل پستی راگا در پرستاکارت

برای راه اندازی پنل پستی رایگان دریافتی می توانید از طریق آموزش و راهنمای کار با ماژول پرستاکارت ، تنظیمات پنل پستی خود را انجام دهید. برای این کار آموزش «تنظیمات پنل پستی در ماژول پرستاکارت» را مطالعه کنید.

 

بازهم هدیه می خواهید ؟ جشنواره تولد تا عید را دنبال کنید!

برای پیگیری جشنواره تولد تا عید فراکت صفحه ویژه ی جشنواره را در دنبال کنید، تا انتهای اسفند هر روز منتظر هدایای ما باشید

 

جشنواره #تولد_تا_عید فراکت را دنبال کنید.

کانال تلگرام فراکت

با احترام فراکت

 

دیدگاه‌ها

ایجاد شده در یکشنبه, مارس 4, 2018 ارسال شده توسط naeemsameti@yahoo.com لینک دیدگاه
درود بر شما
واقعا دستتون درد نکنه، کمک بسیار بزرگیه به خیلی از عزیزان

دیدگاه خود را بنویسید

یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه شنبه ژانویه فوریه مارس آوریل می ژوئن جولای آگوست سپتامر اوکتبر نوامبر دسامبر

ثبت نام جدید

حساب کاربری دارید؟
ورود | بازگردانی رمز عبور